on my way

ja då blev de ännu ett inlägg då, de e ganska så bra jobbat ändå :)
hmm få se, vad har jag att berätta då? ja som vanligt, ingenting intressant
kan ju säga att jag var på stan med min kära vän ella forsman efter skolan idag, vi hittade lite smått å gott till en viss tjej som fyller 16 år på söndag :)

något ännu roligare är ju att jag har blött näsblod nästan hela dagen, sååå kul. så när ella åkte hem från stan så skulle linus komma å hämta mig men de blev inte så och ja väntade till mami hade slutat ist och medan ja väntade så började ja blöda igen så de bara forsade! fick ploppa upp en fet papperstuss i näsan å alla som gick förbi glodde sönder. dom måste ju ha trott att ja hade blivit slagen så mkt som ja blödde, :o

okej jag vet jag vet, det där va så onödigt att läsa, jag skrev de bara för att fylla ut inlägget lite :)
men just nu så sitter jag på mitt rum i min sköna datastol å skriver detta inlägg, lyssnar på musik å njuter lite smått över att skolan snart är slut. fast det hugger lite i hjärtat att klassen som äntligen har kommit så nära varandra ska splittras. tragiskt...
men de ska inte bli som musikläraren säger, att vi ALDRIG kommer ses igen, aldrig i hela mitt liv att de ska bli så, jag ska se alla någon gång i mitt liv, de svär jag på!
ojoj, nu hoppade jag från ämnet lite, ja skrev ju egentligen vad jag gjorde, jo jag sitter även å funderar på om jag kanske ska börja plocka fram träningskläderna så jag inte måste göra de i sista sekund, skulle vara smart.
jag tror att jag gör de ! :)

pusshej alla glada små kluttar som läser ! <3



bjuder på en låt som jag tycker mycket om också!
 

ps till dig som frågade om låten en tredje gång, jag skrev de : http://annaadanielsson.blogg.se/2010/october/stay.html 
hoppas att det är rätt, varsågoood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0