stay

heh, ja de va ju ett tag sen det kom ett inlägg från mig, kanske dags nu.
jag orkar helt ärligt inte skriva ngt om london, men om ni har några frågor om de så är de bara att kommentera :)

ja äntligen är det iaf lov, och jag och linus firade det i fredags med att gå på basket och sedan ha en mysig hemma kväll i soffan med täcke, tända ljus, chips&dipp och en film, mysigt värre ! <3
igår blev det ngt liknande förutom att då va vi på restaurang med hans familj, eastern palace, goott! :')

ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för ointressant nu men jag har faktiskt funderat på att göra om mitt rum lite, tänkte nästan börja nu,( om jag orkar ) ska plocka ner allt från väggar och så, och det skulle även behöva städas lite här också :)

men vi får se när jag lägger in ngt mer här på bloggen, det är bara att vänta och se :)
slänger in en bild på mig för skojjsskull :)



pusshej <3

p.s. du som undrade vad låten hette så är det - alla fina dagar - gmx,  tror iaf de, har inte kvar låten.

Kommentarer
Postat av: Chennifer

TACK FÖR LÅTEN <3 <3

2010-11-08 @ 17:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0