pressad av tid

oj oj, 2 inlägg på två dagar, vad duktig jag är. (det är alltid viktigt att berömma sig själv för saker!)
men kan ju berätta att det var skol DM på lövsta idag, tyvärr så fick vi tjejer från parkskolan bara spela två matcher, den första matchen blev det 1-1 och i andra matchen så stod de 3-3 och sedan när de bara var några sekunder kvar så gjorde motståndarlaget mål :(
kan ju klämma in att jag faktiskt lyckades bidra till laget med 2 mål!
men jag och ida stannade ändå kvar och solade, sparkade boll och kollade på dom andra matcherna. :)
så ja det är väl bara att säga grattis till prolympias tjejer och torvallas killar som vann finalen!

och nu borde nog rebecca netzler bli ganska så stolt över mig eftersom ja bloggar! wooooooopwoooooooop!
men jag har ett litet meddelande till alla föresten, : fixa en header åt mig! :D



slänger in en bild på mig själv till er som har saknat mig här på blogg.se! :)

pusshej<3


Kommentarer
Postat av: rebeccafeliciaviola'

du är bäst anna! jag har saknat dig, skicka fyra bilder så kan jag kanske fixa det :)

2011-05-19 @ 20:19:01
URL: http://netzlers.blogg.se/
Postat av: lollo

hejhej har letat jätte länge efter vad en låt kan heta och kommer alltid in på din blogg när jag söker på google för du la ut texten för rätt länge sen, så jag undrar om du vet vad den heter?



den hära:

"Fina dagar passerar förbi, jag är glad att du alltid finns bredvid

Fina dagar, fina minnen i mitt hjärta som aldrig försvinner"

2011-05-25 @ 17:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0