face drop

ikväll hade vi en liten avtackning av en av våran tränare som tyvärr ska flytta.. men kul hade vi ikväll iaf, vi hade lite lagtävlingar, mitt lag kom sist.. men tävlingarna var iaf :
1.kasta boll i hink
2. kasta freesbey(stavning?) så långt som möjligt
3. kasta freesbey så den landade så nära en lastpall som möjligt
4. skjuta luftgevär
5. vad heter jag? en frågesport
och det bjöds på god mat och efterrätt, hihi, många skratt :)

just precis just nu så sitter jag och kollar på fotboll på tv, och alldeles nyss gjorde barcelona sitt andra mål!
woohooo, jo och jag tuggar lite tuggummi också, hihi
nu va de slut på saker att säga, hejdååå

bjuder lite på mig själv





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0