schhhnarkkk

oj såg att mitt senaste inlägg la jag ut för typ en vecka sen,
fy skäms på mig
fast om jag ska vara ärlig så har jag varken ork eller lust att skriva ett inlägg nu, kom hem från mormor i dorotea idag och nästan direkt efter de så drog jag och gymma,så nu ska jag nog slänga mig i duschen , so00ft sen blir de soffan resten av kvällen, hoppas på ngn bra film
och jag somnar troligtvis där också.

slänger in ett nytt inlägg när jag känner för det, men ett tips till läsarna är att kommentera så man får lite motivition ;)

pusshej <3


räkrövssoppa va jaa e trött så lägger tillochmed in en oseriös bild, :)

Kommentarer
Postat av: linus roos

sköönt att höra älskling<3

älskar dig mest! <3

2011-01-07 @ 18:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0