music, i like it

musik är beroende framkallande.
seriöst jag kan inte gå ngnstans utan att ha med mig musik på ngt sätt, om jag åker buss själv så är det självklart för mig att lyssna på en playlist lr radio, jag vill ha musik i öronen.
när jag kommer hem och sätter mig vid datan så måste musiken vara på.
visst kan man bli lite ofokuserad och börja sjunga med lr mima till låtarna men jag tkr att det är skönt att ha musik från högtalarna när jag gör läxor lr skriver,
musik är nog det bästa människan har kommit på, jag skulle inte kunna leva utan musik, det skulle bli så tyst och tråkigt,
även fast jag kanske sitter och nöter ut alla låtar jag lyssnar på så funkar det.
världen behöver musik, !


hade inget att skriva om så de blev ett lite konstigt inlägg om hur jag tycker ;)


Kommentarer
Postat av: nellie

Jag har ingen aning om hur man gör med headern. Skicka hur din stilmall ser ut under header!



Det får du prata med tobias om, gör inte designer längre. Men kan väl hjälpa honom lite. haha :)

2011-01-12 @ 22:51:39
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0