bussresa

yes då sitter man på bussen påväg ner till skavsta åkte för ungefär en timme sen lr ngt sånt, sover på hotell i skavsta och åker flyger till london imorn :) sitter i bussen och chillar och lyssnar på musik i ena örat, andra hörluren har ebba, hon e så söt, sitter med armarna i kors och sover. framför mig har jag tre killar som sitter och spelar spel på mobilen tror jag, till höger om mig så sitter ida och just nu axelina som inte vågar gå på toa för den är i trappen på bussen. 2 rader bakom mig sitter rebecca och pratar som hon gjort hela tiden hittills, hehe. sen har det gått min dålig och dryg film, fattade ingenting, ena sekunden hörde man massa svärd som klingade ihop med varandra och sen pistol skott. ska nog skriva när jag kommer hem, lr på torsdag när jag orkar, hehe:) puss hej<3 älskar min linus roos<3

Kommentarer
Postat av: elipelii.

haha ebba visar sin sociala sida verkar det som! ;)

2010-10-18 @ 17:20:32
Postat av: Nellie

åh, åker ni med park? :)

2010-10-18 @ 17:42:00
Postat av: linus roos

saknar dig redan och du har inte ens kommit fram

och du ska vara borta i 2 dagar till :(

jag längtar tills du kommer hem då blir det myys

älskar dig mest min älskling ! <3

DU&JAG! <3

2010-10-18 @ 17:49:42
Postat av: nellie

ÅÅh, fan vad kul!!

Vi åkte förra året. Fast då va vi bara massa fotbollsmänniskor som loffe tyckte skulle få åka.

Det va så jävla kul! Ha det grymt.

2010-10-18 @ 19:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0