what's new?

ja då va det 35 minuter kvar tills första träningen denna säsong!
ska bli spännande att se vad det här fotbolls året har att bjuda på, skador? - aldrig, usch jag e trött på de nu.
jag har längtat till den här träningen, känns bra att få komma igång igen, men de kommer jag nog inte känna efter träningen, då kommer jag troligtvis vara halv död.

men annat än träningen har jag väl inte att berätta, händer väl inte så mycket i mitt liv.
jag är väl lika tråkig som vilken annan människa som helst.
så efter de orden så säger jag hej då, nu ska jag peppa upp mig för träning sen efter träningen drar jag till lajjjnus och sover,

pusshej<3

Kommentarer
Postat av: elli

MER UPPDATERING ANNI! ;)

2010-11-18 @ 19:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0