top of the world

då va de söndag då, kul, lr så inte.
skulle gärna ha en veckas lov till, lr varför inte två.
känner inte för att börja skolan igen, trista lektioner usch.
jag vill bara ligga hemma i min säng :)

saker jag har gjort på lovet :
badat skumbad
filmfestival - hannah montana
varit på 2 basketmatcher
spelat basket
varit på ikea och birsta
firat 6 månader med linus
gått på bio
målat möbler och ramar
sovit
sovit
sovit

ja de är väl de jag har gjort, typ :)
helt jefla onödigt att veta men men :)

tänkte skriva ngt viktigt i de här inlägget men de vart ju inte så, men nästa gång kanske :')
nu ska jag ta mig en duuusch och sen ska jag bara chilla och sega framför tvn

pusshej <3

Kommentarer
Postat av: nellie

lirar du basket? :)

2010-11-07 @ 18:30:07
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0