finns inte ord för hur mycket du betyder

ja nu sitter jag här och faktiskt skriver ännu ett inlägg, oj :)
har ingenaniing om vad jag ska skriva om som vanligt men men,
 kan ju nämna hur gullig min pojkvän är?
igår så åkte jag hem till han på kvällen så gick vi ner på coop och köpte lite godis, sen satt vi hemma och myste framför tvn, sen försvann han och började fixa med massa grejor och jag va tvungen att ligga kvar i soffan..
sen så fick jag ställa mig upp, så höll han för mina ögon så ledde han in mig i badrummet så öppnade jag ögonen så va de mörkt där inne, fast med flera värmeljus lite här och var runt i rummet, och framför mig så stod badkaret, fyllt med varmvatten och skumm, ååh vad glad jag blev, han är så underbar <3
ååh de va så mysigt, och i morse så bjöd han även på frukost på sängen, :')

jag älskar dig linus roos, det går inte att beskriva hur mkt, du betyder allt för mig.

du&jag
<3


kan ju även nämna att imorn så åker jag till sundsvall för lite shopping, nice nice :)
men nu kom min mor hit och sa att de va mat, så inge mer skrivande nu :)

pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0