ett onödigt inlägg

en sak kan jag inte riktigt förstå, varför är det så viktig att vara fin på kort innan nån tex lägger ut dom på fb?
jag vet, jag har alltid varit så, har jag inte gillat bilden så tar jag bort taggen lr säger åt personen att ta bort bilden.
men vad gör de om man ser konstig ut på en bild på facebook, när de finns säkert 10 bilder när man ser okej ut?
jag vet de är en stor skillnad om man är beredd på ett kort lr inte, men de spelar ju ingen roll, man är ju inte fin jämt så varför ska man alltid vara de på kort? :)
jag bestämmer mig att jag skiteer i hur jag ser ut på kort nu för de flesta vet ju hur jag ser ut i verkligheten, så vad gör de om jag blinkar precis när kortet tas (som jag ofta gör) lr om jag råkar göra ngn ful grimars precis då blixten flashas i ögonen?
jag bryr mig inte , och tycker inte att ngn annan borde de heller :)



de här är tre bilder från när vi va i london och det är bara den sista jag är nöjd med , men de skiter jag i :)
och eftersom bilderna läggs ut på facebook så är det oftast andra som ihinner kolla på dom innan man själv gör de så varför inte bara låta dom ligga kvar :)

pusshej<3

Kommentarer
Postat av: rebecca

Bra kommenterat anna!

2010-11-05 @ 15:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0