update

ja då sitter man här igen, framför den här lilla dataskärmen och skriver ett inlägg,
å så har det ju varit julafton också, blev nöjd med allt jag fick med tanke på att jag knappt hade önskat mig ngt.
jag fick blandannat 2 st säsånger av desperate housewives, nagellack, smycken, presentkort, pengar och parfym+duschkräm (typ de enda jag önskade mig,) sen fick jag lite mer också :)
fick även en "björnfitta" (och jag tycker att det känns väldigt fult att använda ordet björnfitta, de låter dumt,)
 av min pojkvän och underkläder och en biobiljett, det känns riktigt bra, och vi hade en gräns på att inte handla över 200 kr men båda översteg nog den. fick även lite duschgrejor och en biobiljett av linus mamma och hennes kille, så de e najjjjs :)

och tänkte även meddela att jag har köpt en ny mobil idag ;o
och denna gång blev det en sony ericsson xperia x8, hoppas den funkar som den ska :)
har även varit och gymmat med min bruud ella forsman riktigt kul, och jag sprang lite på löpbandet, kändes riktigt bra men kommer dock ha en väldig träningsvärk imorgon skulle jag tro, hehe.




parfymen och duschkrämen jag fick                   mobilen, men jag har valt att ha de rosa skalet ist för blå



pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0