tjobreee

men titta vad har vi här?
jo ett till inlägg bara efter knappt en dag, bra gjort va?
fast problemet va ju ngt man skulle skriva om.

kan ju säga att jag fick tillbaka ett par byxor som jag har gjort på slöjden, kanske kommer in en bild här i framtiden.
hände egentligen inte så mkt på skolan.
hade träning med skol laget efter skolan och vi spelade match som vanligt, gick väl sådär.
kom nyss hem och nu ska mamma och lisa iväg och köpa mat, jag känner att jag inte är speciellt sugen på ngn snabbmat, men man får väl offra sig.
senare blir det träning igen, i öp hallen, me like !
ja så man får väl se hur det går,
inget mer att skriva för tillfället, måste gå ner och hålla koll så att inte molly (den stora hunden) äter upp selmas (den míndre hunden) mat, så jag säger hejdå och drar. ,


pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0