the snow is falling outside.

ett nytt inlägg inom 24 timmar?,
det är bra gjort tycker jag,

kom nyss hem från avslutingen, ganska bra avslut på terminen faktiskt :)
så bytte vi tjejer julklappar och jag fick från josefine och gav till axelina, hoppas att hon blir glad :')
så vad gör man nu när man äntligen fått lov?
jo imorn hade jag tänkt att gå på  stan och försöka få lite julklappshandlande över, hittade lite julklappar idag men de va ju inte alla :)
har ju inte hunnit fixat ngt till linus än, och jag kan ju inte skriva vad jag hade tänkt eftersom han brukar läsa vad jag skriver här ibland, hehe.
men får se hur det går med alla julklappar,
ska iaf fira jul hemma iår, och kommer ha ganska nära till linus eftersom han ska fira hos sin morbror lr vad de va, här i odensala så de e ju ganska så kul :)
yäääeeh

åver änd aouuuuuuuut !
peeeeeeeeeeeeeeeeajjjs

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0