nytt inlägg

jag vet jag vet.
jag suger på de här bloggandet.
hehe, jag kan inte påstå att jag vet att de kommer bli ändring på de, för jag glömmer bara bort att jag har en blogg och när jag väl kommer ihåg det så orkar jag inte.
ja nu när jag väl skriver kan jag väl skriva ngt vettigt kanske?

va å kolla på gymnasielinjer på pc idag och jag känner mig ganska säker på mitt val.
jag har funderat länge innan, och nu känns de bättre när jag frågat lite frågor och så.
jag kommer nog välja att gå hotell linjen på pc, och det känns bra, än så länge.
skulle inte förvåna mig om jag ångrar mig sedan när det är dags att välja.
det tråkiga är ju att jag inte kan välja riö men jag kommer ändå att fortsätta spela fotboll ju.
men jag har inte varit säker på den linjen eftersom den bara finns på pc och man har hört att den skolan är så skabbig och allt, men jag tycker att det var iaf en förbättring från min nuvarande skola, bara lite smalare korridorer, men då kanske de inte blir så kallt som på våran skola lr?

det här va nog det längsta inlägget på länge, hehe.
ja får väl se när jag skriver nästa gång,
hade tänkt att åka till pappa på söndag och vara där några dagar, så då kanske jag får lite tid till att skriva,
om jag nu kommer på ngt bra.

pusshej<3

Kommentarer
Postat av: nellie

ta vara på park nu. det kommer äga allt annat du någonsin går på sen. jag lovar!

2010-12-09 @ 17:03:37
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0