lucia..

okej det blir ett litet inlägg nu då ffaktiskt :)

har nyss duschat efter träningen i valla, träningen gick ganska bra, vi brottades den här gången, hehe :)
sen så åkte jag till min far, (där jag e nu) och duschade i han ganska så coola duschkabin, de e nice :)
ja nu ska jag väl fika lite sedan blir det sängen, ska upp kvart i 6 imorn, lr jag har iaf ställt klockan på de, får se hur det går med den saken, och jag ska ju upp då eftersom vi måste vara på skolan innan klockan sju imorn !
usch vad hemskt, jobbiga lucia.
ja ja inte mkt mer att skriva så jag säger godnatt och hejdå för ikv så får jag se när jag skriver nästa gång.

pusshej<3


gammalbild,

Kommentarer
Postat av: linus roos

hehe vad kul älskling :)

lycka till älskar dig <3

2010-12-13 @ 08:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0